2014. július 8., kedd

Joghurtos-túrós galuska




















Aki szereti a túrós tésztát, az feltétlenül próbálja ki ezt a különlegességet. Bár különleges, mégis egyszerű az elkészítése. Persze nem én találtam ki, Max konyhájáé a dicsőség. Szóval más tollával ugyebár... 
Én rögvest dupla adaggal kezdtem, felesleges volt, a szalonnától és annak zsírjától olyan kiadós, hogy több, mint fele megmaradt. Ennek is van előnye, holnap nem kell főzni. Úgyis meleg van a konyhában.
A recept itt található.
A képen még a sütés előtt látható.

1 megjegyzés:

  1. Én is rendszeresen készítem így sima túróval is, mert olykor jobb és kiadósabb, mint tésztával, de nagyon sokszor sztrapacskaként juhtúróval, szalonnapörccel és rengeteg tejföllel is, de nem krumplisgaluskával, ahogy az igazi sztrapacska készül, nincs mindig kedvem reszelgetni a krumplit. Ugyanolyan csodásan finom sima nokedlivel elkeverve.
    Egyszer ezt is próbáld ki, nem bánjátok meg, feltéve, ha szeretitek :-))))

    VálaszTörlés